|
||||
HOME |
Crisismanagement
Soms lopen conflicten in organisaties zo hoog op dat de bedrijfsprocessen ernstig verstoord raken. In die situaties is het van belang om snel orde op zaken te kunnen stellen. Vaak is het voor een externe manager of adviseur makkelijker om in conflictsituaties beslissingen te nemen dan voor een interne manager. In dergelijke situaties levert NAMS ondersteuning in de vorm van crisismanagement om zo een bestaande impasse te doorbreken.
De crisismanager van NAMS waakt ervoor
dat de normale bedrijfsprocessen, te weten de zorg aan bewoners
gewaarborgd blijft. De crisismanager heeft een rol in het bewaren van
de rust in het verzorgingshuis en het uitzetten en uitvoeren van
crisismaatregelen.
Daarnaast geeft NAMS advies over de te volgen koers na de crisis. Voorbeeld opdrachten Conflict tussen leiding van een verzorgingshuis en Raad van BestuurDe crisismanager van NAMS waakt ervoor dat
de normale bedrijfsprocessen, te weten de zorg aan bewoners gewaarborgd
blijft. De crisismanager heeft een rol in het bewaren van de rust in het
verzorgingshuis en het uitzetten en uitvoeren van crisismaatregelen. |
|